Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2007 15:09 - Недоволно!
Автор: koker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1774 Коментари: 5 Гласове:
0



Първи ден на работа след 3 седмици отпуска…И за зла участ навън- слънце! 21 дни по кецове- днес се движа с грацията на разярен травестит по коридора- мразя токчета. Полата ми дразни сензора на асансьора и той отказва да се затвори. Когато, обаче, ме блъска 3 последователни пъти в главата, сензорът не реагира. Мистерия. Като за понеделник, пътуването до мястото за трудополагане ми отне само час и половина. Нищо работа. Все едно да си отида до Плевен. Ма то ей го де е! С едно движение успявам да се маскирам като заклета готик тийнейджърка- кой да помни, че съм си сложила спирала. Следващия път ще си направя римайндър на пощата  : ”Патко заспала, имаш спирала”. Ама как хубаво се получи?! Ще ми отнеме половин ден да се приведа във вид, удобен за логаритмуване отново. А така се старах сутринта… Пие ми се биричка на пейка, ама докато се подмотвах с академични напъни топлите вечери свършиха. Обмислям да разпробия 3 дупки на юргана и напук на климатичните обстоятелства да се паркирам в Борисова. Конните полицаи имат ли правомощия да ме извозят до „4-ти километър”? ‘Щото ако вдигнат цените на такситата от там ще ми излиза по-тънко, пък и е близо до факултетамамкамумръсна. То и на море ми се ходи, ама съвсем невъзможно става. Макар че ще ми излезе евтинко.. Само германски баби по това време. Ходят на забава. Да ходя и аз с тях- сън до обяд, цап две конячета, книжка, цап още две, разходчица… Ама най-много искам вкъщи. На диванчето- в захлас. Пълен ступор- само да има кой да ми бърше лигичката! Неземно. Абе, въобще, за чии хикс ни беше тоя капитализъм!?! =)


Тагове:   НЕдОвОлНо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. arnage - Хихи :)
25.09.2007 01:27
И аз искам да работя по един ден в седмицата, иначе да съм зает с по-приятни занимания, ама не става, мамка му, още не съм успял да построя социализма, поне не и напълно. Но работя по въпроса :) А иначе ако те извозят на кон за без пари до 4и километър и скоро те пуснат от тамошния парти-център - чукни ми на прозореца, близко съм, може да ти правя компания да ти бърша лигичката, стига често да ми доливаш коняче ;)
цитирай
2. swetq - :)
25.09.2007 12:10
Това с патката и съня беше много забавно :)

И стига се оплаквахте от капитализма супер си е :)
Само ако можеше да е по див и по разюздан.
цитирай
3. ianiv - :))))
27.09.2007 13:03
по време на комунизма нямаше толкова немски баби по морето.
затуй ни е капитализма.
цитирай
4. koker - ЯниВ,
27.09.2007 13:34
Предпочитам малък брой немски баби и възможност да точа лиги по цял ден, вместо да работя. Освен това ще мога безнаказано да нося бели жарсени ризки със златни копчета и чорапогащи с бримка! =)
цитирай
5. анонимен - Мило
03.10.2007 10:42
преходно вълнение! Утре вече няма да ти прави впечатление...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koker
Категория: Лични дневници
Прочетен: 474466
Постинги: 83
Коментари: 985
Гласове: 3494
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930