Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2008 14:57 - +/- KISS
Автор: koker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1584 Коментари: 2 Гласове:
0



Тази година ми се събраха доста посещения на концерти. И до края й ще станат още повече. Макар по-често да ми се случва да се разочаровам я от концерта, я от организацията, я от озвучението/осветлението, този път си направих напълно позитивни изводи от концерта на KISS.   1. Сцената 1.1. Разположение За първи път ми се случва сцената да е така изчислена, че да се вижда отвсякъде. Тъй като съм горд притежател на исполински ръст, издигащ се на цели 163см над земята, имам големи проблеми с визуалната част на концертите. Има цели двучасови мероприятия, които съм мярвала за някакви мизерни секунди, в които подскоците ми са се задържали в най-горна точка. Този път, обаче, нещата стояха другояче и от почти последния ред на терена успях да проследя всичко, ставащо на сцената. 1.2. Изглед Да, и такава сцена не бях виждала. Май само от тонколоните не хвърчаха огньове, конфети, пушеци и фойерверки. На края на концерта от нея се издигна платформа, чак до прожекторите. Всичко това беше видимо и на две средно-големи, но доста качествени видео стени. Осветлението не беше много „хетеро”, но в крайна сметка няма нищо лошо в лилавите оттенъци в навечерието на лятото.   2. Организацията Когато влизахме на стадиона малко след 19.00 часа, бях убедена, че ще чакаме поне до 21.30, за да зърнем хед-лайнерите (моля да не се правят асоциации с екскременти). Противно на моите очаквания, обаче, симпатягите отпочнаха още в 20.30, което ни спести наистина досадното кибичене, наливане с бира и последващото го неизбежно посещение на химическите тоалетни. Самия процес на влизане и излизане на стадиона също беше изненадващо лесен, тъй като бяха отворени 2 входа – към трибуните и към терена, които позволиха безпроблемното натъпкване и оттъпкване на тълпата.   3. Ами ….KISS Тук няма какво да обяснявам. Пичове. Най-после и на живо.   Е, не мога да мина без забележки, заложено си ми е в характеристиките на пола да мрънкам:   1. Подгряващата група! Не, не е истина! Cinder Road. Не ги бях чувала и ако имах право на избор, щях да оставя този факт непроменен. Диско с китари. Лековата музичка, която ти причинява масиран нервен срив след 2-рото парче. Ами, те хората се пропиха, докато свършат младежите да подскачкат по сцената и да леят полу-мутирали гласчета. Дали Кайли Миног ще ги вземе за своето турне?   2. Трибуни vs. терен Имаше 2 вида билети, освен промоционалните- за терен и за трибуни. Фактическо разделение нямаше. Всички входове към терена бяха отворени, в следствие на което трибуните се бяха натъпкали. Това най-малкото е крайно несправедливо към тези, дали повече пари именно за седящи места, до които няма да се доберат. Да не говорим, че има хора, които поради физически неразположения или недъзи са предпочели по-безопасно пребиваване на концерта. Пък и факта, че има стъпала, на които са се наблъскали хора, още повече увеличава вероятността от нелепи инциденти. Все пак, идеята не е просто да се вземат парите на баламите, пък те да се оправят после. Нали всички сме отишли да се забавляваме?   Краен резултат 3:2 в полза на плюсовете! Впечатляващо.   =)


Тагове:   kiss,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - така
18.05.2008 13:38
си беше.
Само за подгряващата група...
Хм, на мен пък наистина ми харесаха.
Е, въпрос на вкус.
Важното е, че KISS бяха супер.
Поздрави.
:))
цитирай
2. bergahorn - Непрофесионално организиран, зле озвучен,...
19.05.2008 15:17
... много професионално изпълнен (от музикантите) концерт. Страховито светлинно шоу като бонус за публиката! Струваше си паричките. За блъсканицата... И мен се опитаха да ме блъскат за малко. После бързо спряха :) Но пък, нали това е част от незабравимата атмосфера? А и аз бях на трибуните, от което се облажиха бомбетата на обувките ми, но пък пострадаха ушите ми (от липсата на качествен, мощен звук). Като цяло - точно според очакванията ми. Освен това, гласът на Пол Стенли вече е започнал да дава фира. Жалко :(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koker
Категория: Лични дневници
Прочетен: 474471
Постинги: 83
Коментари: 985
Гласове: 3494
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930