Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2008 10:59 - Зимна разходка
Автор: koker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3568 Коментари: 15 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Като един истински природолюбител не мога да позволя на лошото време (под „лошо” да се разбира зимно) да развали удоволствието ми от ходенето сутрин. И тъй като съм убедена, че това е много добра инициатива, която трябва да бъде популяризирана, бих искала да поканя на зимна разходка не кой да е, а кмета. Опа, исках да кажа Кмета. Поради факта, че генерирам падащата ми се част от БВП в столицата, се осмелявам да предложа и маршрута за тази разходка. Та, г-н Кмете, бих искала да Ви заведа в парка на съветската армия. Там ще имам невероятната чест да се подкрепя на Ръката Ви, за да мога с помощта на нейната Сила да премина през ледената плоча, сковала всички алеи. За тази си волност бих Ви предложила греяно вино, тъй като времето, което отнема маршрута от спирката на Орлов мост до подлеза за спирката на тролея, е около 30 минути, в които не бихме искали да настинете. Обещавам предварително да съм закупила 3 пакета сол, в случай, че дори и Вашите Крака се пързалят, както тези на простосмъртните. Тук не мога да не забележа приликата с приказката за Хензел и Гретел, която ще постигнем, оставяйки разтопена следа след себе си. Моля гореизложената ми фриволност да не бъде смятана за оплакване. Имам редица доводи, поради които харесвам създалото се вледеняване: 1. Най-после намерих приложение на туристическите си обувки, чието наличие бях позабравила. Оказа се, че се пързалят по-малко от кецовете, с които вчера постигнах 90% -ов шпагат. 2. Изключително много харесвам как възкъсите ми крайници описват непознати за физиката, математиката, че и биологията форми, стремейки се да не натъртя частта, на която в момента имам дързостта да седя. Грацията, с която редувам лява ръка с десен крак във въздуха ме кара да се чувствам деликатна, някак нежна, загадъчна. Аматьорската трогателност на елементите от волните съчетания на Плюшченко ми доставя вътрешна удовлетвореност и подкрепя надеждата ми, че имам бъдеще във фигурното пързаляне в паркове и градини. 3. Опасното заледяване на тротоарите, там където се скосяват преди улицата, за да улеснят (?!) хората с трудности в придвижването, изостря вниманието ми и прави иначе безразсъдната ми походка бавна, но предпазлива. 4. Вестибуларният ми апарат крещи с тънък глас на екзалтация, защото уменията ми в балансирането се оказват (засега) завидно професионални. 5. Наслаждавам се на положителната промяна в настроението на хората около мен- полу-заспалите и напълно сърдити физиономии са заместени с концентрирани и будни гримаси, придружени със спорадични, весели припсувания в моменти на опасност от нарушаване на рисунъка на дамската чанта или мъжко куфарче, които се използват вместо топка, въже или лента за оправдаване на видимо ненужни резки движения. 6. Редовността на градския транспорт, в условията на стъписващото настъпване на зимата, възпитава търпение, примирение и други, макар по-съмнителни добродетели. С нетърпение очаквам така замислената разходка, като междувременно облепям подметките си с лейкопласт, тъпча си сгур в ушите и хвърлям боб. Замислям се и над това да открадна ноу-хау от един младеж, който днес бе помъкнал сноуборд, защото нещо ми подсказва, че вместо да го носи на ремонт, го използваше за алтернативен начин на по-бързо придвижване, съобразено с пътната обстановка. Благодаря. Амин. =)    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stefo - бе...
24.11.2008 11:10
то има решение на въпроса, ама...
да дадат на всеки жител на столицата по едно кило домошнярка, която той скоропостижно да изпука.
Вследствие на това ще се стигне до масово и ритуално повръщане по улиците и тротоарите на милата ни столица.
В крайна сметка солната киселина ще види сметката на леда!
цитирай
2. koker - =)
24.11.2008 11:13
Аз съм върло против такова хабене на домашната!
В резултат на което, ще си поемам дажбата заедно с Деган, за да не връщам!
цитирай
3. stefo - Да бе!!!
24.11.2008 11:16
Щом ТОЙ* реши, че трябва да се повръща, значи ЩЕ се повръща!

-----------------
*Кмета
цитирай
4. koker - =)
24.11.2008 11:20
Ама аз не този КМЕТ, а Кмета- Б.Б.
цитирай
5. анонимен - iznenada w ob6tinata
24.11.2008 11:36
ama tolkowa priqtna interpretaziq na porednata "iznenada na ob6tinata" ne sym popodal
BRAVO
цитирай
6. анонимен - Пукната тиква
24.11.2008 12:05
В събота си разбих главата на един лед около Плиска. Радвам се, че най-накрая си направила 90% шпагат. Следващата зима 100% хи хи хи ;)
цитирай
7. koker - =)
24.11.2008 12:10
И все пак имаш по-актуална информация от мен! :)
цитирай
8. innuendo - Абе.
24.11.2008 13:22
Деба!
Аз се мисля за безсмъртен, ама тая зима с кецовете си поупотребих вестибюла.
цитирай
9. koker - =)
24.11.2008 13:26
Тцъ, с кецове върло не става! :)
цитирай
10. viki4ko - браво!:)
24.11.2008 13:42
браво!:)
цитирай
11. forevercarrieon - браво кокс,
24.11.2008 14:51
казвала ли съм ти, че си гений?:)
и да, с кецове не става:(
цитирай
12. simona34 - аре бе!
27.11.2008 05:57
аз редовно гледам тИлИвизия от бг и там, на тИлИвизора (по точно на компютъра, изпълняващ временно тази длъжност) Кмета ББ каза, че лично е облизал всички улици, тротори, градинки. Е, не лично, ама посредством Правилните фирми. И не го интересува колко коли за ринене на сняг има из София, важното е да се върши работа(каква работа - не спомена).
Та аз сега на кого да вярвам, на ББ или на блогдотбг???
И понеже, знаем, богоизбраният ни (вече- "ви") градоначалник никога не греши (не лъже, не маже, не повръща домашнярката) остава да сте изпаднали в повсеместна и масова халюцинация, придружена със спорадични танцови двичения и чупки в кръста...
Та, майтапя се аз, ама то майтап на гол гъз си е живо... таковата. Бах ма`аму, пак ли бе! Пак ли зимата изненада (изодзад) всичките градоначалници?!

п.п. в едит: мила Мила, подавам писмена молбЪ да ма абонираш за блога си и като пуснеш нещо ново да ме уведомяваш своевременно, щот на, инак изпускам една добра порция смях или поне я чета със закъснение. Твой приятел вечен, Весел Патиланчо!
цитирай
13. koker - =)
27.11.2008 10:18
Монка, елА си! ЕлА, да те пораз'одим из зимна Соф'Я! Аман, разглезИ се там, на мъфини, слабо кафе и чисти улици :)))))
цитирай
14. bibeto - хм, бУбино....
02.12.2008 13:12
Като тръгнах да чета и си викам - бе, тя бУбината що сега вика кмета да се разхождат, като може спокойно да го викне да пият? Той носи на пиене, нищо, че после заспива...ама, после схванах. Абсолютно те поткрепям в замисъла. И аз искам на разходка с кмета, щото аз открих, че тройния аксъл и двойния тулуп могат да бъдат включени в съчетанието ми, наречено "преход през центъра на София". Лошото е, че леда се стопи, но винаги има време за едно тигелче по ледените тротоари...Зимата е настояще, не безвъзвратно минало...
цитирай
15. koker - бУбино,
02.12.2008 15:44
предлагам да се разходим заедно, като свие студ. Аз ще осигуря термос с р..кафе, от теб ушанките!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koker
Категория: Лични дневници
Прочетен: 474521
Постинги: 83
Коментари: 985
Гласове: 3494
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930