Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2009 11:19 - Спрете ни тока, не искаме вода!*
Автор: koker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2707 Коментари: 8 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще се мирише! Факт! Досега се дразнех на хората в градския транспорт, които осезаемо бяха се отказали от ролята на водата като хигиенизираща субстанция, но сега осъзнавам, че те са били пророци! Факта, че тълпата в 76 се разделяше само при вида им, като море пред юдеи, само потвърждава тезата ми. Обаче, радвай се народе, небесната промоция ще ни огрее всички.
Тази сутрин повечето колеги, вместо „Добрутро”, тъжно припяваха „Няма парно, няма топла вода”. Поради непосредствената близост на детска градина до блока, в който пребивавам, сутринта успях да се изкъпя. Ако знаех за драмата, щях да го направя по-тържествено, като за последно.
То, дет’ е казал народа „Колко е тя, зимата”. Пък и парфюмчета продават вече, мазила разни. Бързовари. Канчета. Все ще има колкото да се разкалям веднъж в седмицата.
Проблема е с парното. Не, че много го ползвам, ама сега като няма да има, всички ще се наберат на електрическите печки, от което ще изпаднем и в енергийна недостатъчност. И след това- от къде ток за бързовара? Дилема. Така де, на мен не ми пречи да си мириша, но се опасявам, че зеленото на парите, които ще се издигат от мен няма да ми ходи на очите.
Във времена на криза- финансова, газова, бъбречна- трябва да мислим позитивно. Има само едно нещо по-лошо от вонящ оптимист и това е вонящ песимист. В положителния си мисловен процес стигам до няколко плюса на така задаващата се ситуация:
1. Отдавнашното ми влечение към тъмното Средновековие ще бъде напълно задоволено. Ще мога от първа ръка да изпитам къпането в изключително редки, но пък тържествени дни. Отсега си избирам рождената ми дата, защото е тъкмо в края на лятото – хем все още е топло, хем ще мога да отмия голяма част от натрупалата се в жегите пот. 
2. Ще се науча да пестя енергия. То като няма ток е лесно да го пестиш, по този метод съм спестила от БеЕмВе и екскурзия до Малдивите.  Ще овладея най-накрая изкуството на разпалване на Циганска Любов. Печката де, няма да търся РОМантика. Няма нищо по-уютно от събран на клада и запален паркет в средата на хола. 
3. От малка харесвам пончото. Сега ще имам възможността съвсем безнаказано да разпробия 3 дупки в спалния чувал и да си го нося- вкъщи и навън- навсякъде с мен. Дори при снеговалеж ще го обръщам с шушляка навън. 
4. Ще спестя една камара пари, които да изхарча за ароматерапия. От месечния бюджет ще отпаднат сметките за ток и парно, тази за студена вода ще намалее. Няма да купувам перилни препарати, защото прането на дрехи ще се обезсмисля от естественото ми ухание
5. Много исках домашен любимец, но хазито не дава. Сега ще мога да си кръстя миризмата и да си й говоря. Това директно го крада от Пратчет, ама в тия времена на криза всеки става безпардонен. И те така. Добре, че въшките ходели по чисто, че с тая липса на газ, едва ли ще схванат намека на коктейл само с мас и оцет. =)

 * Цитат от Най-Големите- Хиподил!


Тагове:   вода,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. spasunger - Мда,
07.01.2009 13:57
"Ще се науча да пестя енергия" -- Ей това беше ключовата фраза, струва ми се. То хубаво, че гледаш откъм смешната страна, но всъщност като се замислиш, изходи от ситуацията - много.

Просто следващия път спирай лампата в коридора, като излизаш и дръж вратите между стаите затворени, след като си ги отоплиш с електрическата печка, която те съветвам да си купиш.

А, да, и си инсталирай бойлер. Мъничък, просто така - за всеки случай.

Защото финансовите проблеми на Украйна не са от днес, така че подобни кризи се очакват и в бъдеще (все около Нова година - дълга история, няма да я разказвам сега). И да няма пак изненадани и неразбрали.
цитирай
2. julllinkata - Аз пък най-много се тревожа...
07.01.2009 14:12
Че думата "мръсница" вече няма да е комплимент. Някак си губи етимологичния чар по време на криза:Р
PS. BTW,за първи път не се чувствам пре**на, че съм на бойлер, така че скоро ще започна да организирам "баня-парти". Чувствай се поканена. Питай Сирма за подробности:)
цитирай
3. koker - =)
07.01.2009 14:15
Цудницко! Започвам да си нося сапун, четка и гъба в "дамската" чанта, че то знае ли човек къде ще го завари къпането :)
цитирай
4. gothic - дааа. . . "мръсница" ще ...
07.01.2009 14:36
дааа..."мръсница" ще загуби досегашното си значение...жалко :(
цитирай
5. simona34 - Четеш Пратчет????
07.01.2009 14:57
тва много ме радва - пращам подарък по първото завърнало се дете :-)
Мда. И аз искам да съм като Смърдящият Рон:-) Или поне като Ноби :-) Ама нъцки....

Апропо това с четката за зъби и сапуна...еееех, ще дойдеш ти на моята, от кога ти разправям :-)
цитирай
6. koker - =)
07.01.2009 15:01
Монкааа, по-добре късно, отколкото никога! И за Пратчет, и за четката! :)
цитирай
7. 300diavoli - Страхотно, особено това, че въш...
07.01.2009 15:23
Страхотно, особено това, че въшките няма да схванат намека...
цитирай
8. spasunger - :-)
07.01.2009 15:30
Аз пък искам да съм като втората самоличност на Смърдящия Рон - а именно собствената му миризма. Която си има собствено мнение, собствена траектория и собствени цели :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koker
Категория: Лични дневници
Прочетен: 474308
Постинги: 83
Коментари: 985
Гласове: 3494
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930