Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2009 13:43 - Мое дясно, или ваше дясно?
Автор: koker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6991 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2009 13:44


Много съм недобре с ориентацията ляво-дясно. Не става въпрос за политически възгледи, нито за сексуални, а чисто и просто за пространствени.   Наскоро ми се случи возене в такси с още 2 мацки и в момента на разяснение към шофьора „Тук завийте в ляво”, човека видя 3 броя ръце да сочат 3 различни „ляво”, никое от които правилното.   Още по-наскоро бях на очен преглед. Така де, трябваше да си направя най-яките очила на света. Та, там има една прословута дъска с цифри и символи:
image   Преминах изпитанието на първите няколко реда математически символи, запецнах. Дойде реда на Ш-тата. Лекарката сочи първото- обърнато е надолу. Второто- нагоре. Третото.... А сега де! Започвам да мятам ръце във въздуха, с цел да открия с коя пиша, за да мога да имам някаква ориентация за дясно. На жената й става ясно, че освен проблеми със зрението имам и двигателни такива- защо иначе ще си кълча горните крайници по този унизителен начин. Справям се- тоест, откривам дясното. До тук-добре. А мое дясно или нейно дясно? Дъската е зад гърба ми, аз гледам в огледало? Чие дясно е моето дясно? А дясно ли е? А огледалото като го изкриви, става ли ляво? А мое ляво или нейно ляво? Наше средно? Предадох се безславно. Толкова се бях запънала, че накрая не ми пукаше кое Ш накъде е обърнато. Огледах се в кабинета и казах пораженчески- „Към прозореца”. Лекарката, сякаш досега незабелязала душевните ми терзания, снисходително казва: „А, само „настрани” е достатъчно!”.   Е не можа ли да се сетиш по-рано, преди да си причиня мозъчен кръвоизлив?! =)

П.П. Честит осми март на всички дами и на тези, които се чувстват такива, но съдбата ги е прецакала с гените.  


Тагове:   мое,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. julllinkata - Хъх
08.03.2009 16:12
Честит и на теб:)))))))
А за лявото напълно те разбирам. На мен ми беше писнало да чувам през зъби "Не, миличкоооо, завий на ДРУГОТО ти ляво"...мда:)
цитирай
2. gothic - Знаеш ли, че точно това "ля...
08.03.2009 16:17
Знаеш ли, че точно това "ляво" и "дясно" е предизвикало много морски катастрофи преди време? :))))
цитирай
3. yoshi - Aхахаха,
12.03.2009 14:12
аз понеже съм силен недоскив, обикновено повече от половината преглед протича, от моя страна, все в един и същи отговор "Мммммм". Това някак обезкуражава доктора да пита повече:-). А "наше средно" е много добро:-))). Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koker
Категория: Лични дневници
Прочетен: 473728
Постинги: 83
Коментари: 985
Гласове: 3494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031