Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2009 12:36 - Информационно затъмнение на релси
Автор: koker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4880 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В неделя, поради очакваната жега, реших да се присъединя към по-смелите и да присъствам на бънджи скоковете в с. Буново. Първоначално нямахме план за пътуването и реших да се заема с организацията.  Предприех проучване чрез „онлайн пътеводителя” (страхотно име!) на БДЖ. Пускам си запитването, резултат = 0. Профилактика на сайта. Опитайте след няколко минути. На третия ден реших, че съм им дала достатъчно време. Събрах смелост и звъннах на „Информация”.   Бих искала да помоля всички недоволни от себе си, децата, мъжО, държавата, заплатата, храната или чорапогащника си „операторки” на телефона на БДЖ да си пият хапчетата и да седят на сянка. Не може, при положение, че работата ти е свързана с хора, да се държиш, все едно именно това обаждане ти е първия досег с този биологичен вид. Разговора в моя случай протече горе-долу така: -         Добър ден, бих искала да знам какви са влаковете от София до село Буново, Софийска област. -         17.45, 18.40 -         Има ли някакъв сутрешен? -         8.40 -         Значи- 8.40, 17.45, 18.40? -         СЕДЕМНАЙСЕ! -         Да де, това казах. А бихте ли могла да ми кажете цената на пътуването? -         „сигнал заето” Ми, защо да се мори женицата! Да не би да е длъжна да ми отговаря на въпросите! Втори опит от моя страна, различна операторка, същото отношение. Разгеле, след 2 телефонни разговора получих някаква информация. Въпреки относителния си успех реших, че в качеството си на клиент, имам право да уведомя БДЖ за пропуските в системата им. Писах до Отдел „Връзки с обществеността”. С дебел шрифт са отбелязани паметните моменти в кореспонденцията.  От морални съображения, в кореспонденцията по-долу ще премахна имената на служителите, както и техните длъжности:   Писмо 1:   Здравейте,   Поради продължителната профилактика на "онлайн пътеводителя" на БДЖ, днес ми се наложи да поискам информация на 931 11 11. За съжаление, не чух ясно номера на диспечера, с когото разговарях при първото си обаждане, но бих искала да Ви информирам, че държанието й беше крайно невъзпитано- не мисля, че е нормално да се крещи по телефона на непознати хора, които просто искат да си свършиш работата, както и че ми затвори по средата на следващия ми въпрос, относно цената на пътуването.   Като клиент смятам, че е непростимо лица, които работят с хора през цялото време, да нямат елементарно възпитание. И да, това е просто поредната такава ситуация, не се случва за първи път.   Поздрави, Мила Генчева   „Професионалния” отговор на служител в PR отдел:   Уважаема госпожо Генчева,
Простете ми, но не разбирам за каква "продължителна профилактика" на on-line разписанието на влаковете говорите!? Лично аз, всеки ден проверявам различни маршрути и цени чрез него, тъй като естеството на работата ми налага това, и не съм установила какъвто и да било проблем! Бих ислала да Ви уведомя, че актуалното електронно разписание на влаковете, можете да видите единствено на официалния интернет сайт на "Български държавни железници" ЕАД (
www.bdz.bg), а не чрез влизане от други препратки на
Google.
По повод оплакването Ви от нелюбезното държание на служителката на гише "Информация" на Централна гара София, бих искала да Ви помоля да се свържете с ръководителя на отдел "Маркетинг и тарифи" към "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, *******, който има нужда от малко повече подробности, за да може да предприеме необходимите мерки. Телефонът, на
който можете да потърсите ***** е: *******. В случай, че Ви е по-удобно, моля, изпратете ми Ваши координати за връзка, за да може той да се свърже с Вас.
Пожелавам Ви успешен ден и оставам
С уважение,
*******
отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
  Щях да се задавя с кафето! Какъв стил, какъв плам! Каква нулева инициатива да се установи какъв е проблема! Важното е да се спомене, че „работата” налага нещо, да не би да си помислим, че нищо не правят! Не се сдържах:   Писмо 2:
Здравейте  госпожо ******,   В писмото си прилагам print screen от преди 2 минути на страницата, която би следвало да изпълнява заявката ми. Очевидно има проблем, защото това се появява вече 3-ти ден. Благодаря, че така търпеливо се опитахте да разберете какво не е наред.   Весел ден. Мила


Ето и print screen-a:
image   В отговор:
Уважаема госпожо Генчева,
лично проверих електронното разписание за произволно избран маршрут и информацията се показа без проблем! Единствената причина, за която се сещам, да се показва подобен екран при Вас, е ако сте избрала дата за пътуване през м. август, например, тъй като електронното разписание е настроено да показва резултати 35 предварително поради факта, че компанията - собственик на всички железопътни линии в страната  извършва чести ремонти и това налага промени в разписанията на много влакове.
Ако посочите маршрута, за който търсите информация, съм готова незабавно да проверя в електронното разписание!
С уважение,
*****
******* отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
  Жената ЛИЧНО е проверила! Предполагам, че е трябвало да се трогна и да й пратя малък подарък в знак на безгранична благодарност и смирение, но … съдба:   Писмо 3
Здравейте,
  Датата, която избрах, е след 2 (два) дни- 07. 06.2009. Дестинацията- София - Буново. Подобни проблеми изпитаха и други мои познати. Давам Ви тази  нформаця, ако искате да тествате. Аз научих каквото трябва, с малко повече мъки, по телефона.   Браузъра, който ползвам е Internet Explorer, ако решите да задълбочите проверката на проблема.   Весел ден.   Иииии, за всички, които са имали търпение да стигнат до тук- развръзката:
Здравейте, Мила,
действително за маршрут София - Буново се появява такъв прозорец за
профилактика! За съжаление, при нас работното време изтече в 16:45 ч. и не
мога да разговарям с колегите от ITотдела.

Предполагам, че проблемът идва от там, че гара Буново е една от гарите в участъка между Долно Камарци и Пирдоп, където движението на влаковете е прекъснато поради ремонт на железопътната линия. Пътниците в този участък се превозват с автобуси.
Ако изберете маршрут София - Долно Камарци ще видите в кои часове има влакове по това направление. В горната част на прозореца с всички влакове по това направление, ще видите допълнителна информация за разписанията на автобусите в участъка Долно Камарци - Пирдоп.
Действително, гореописаният от мен начин да получите информация за пътуване по машрута София - Буново не е удобен, защото малцина ще бъдат клиентите, които ще съобразят да погледнат секцията "Новини", да прочетат новината за ремонта между Долно Камарци и Пирдоп и да съобразят, че трябва да въведат заявка за търсене от София до Долно Камарци, а не от София  до Буново, например!
Ще разговарям с колегите от ITотдела в понеделник и се надявам, че ще успеят да намерят такова софтуеърно решение, което да бъде удобно за потребителите!
Пожелавам Ви приятни почивни дни и оставам
С уважение,
**********
****** отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
    Извод 1: Служителите на „гише” Информация не разполагат с актуална такава, или не смятат за нужно да разясняват на клиентите, че има промяна в разписанието. Извод 2: В PR отдела на БДЖ смятат, че даден проблем изчезва, ако отрекат, че съществува и бранят мнението си. Извод 3: Изтече ли работното време, работата отича!   =)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sisithebest - лично ми се е случвало...
11.06.2009 12:47
да говоря с такива , явно много раздразнени, жени от Информация. Ама аз реших да не им остана длъжна и след като едва ли не ми се развикаха и затвориха телефона, аз им звъннах обратно и на мой ред им обясних, че не е допустимо такова държание! не знам защо, но след като и аз им се навиках и станаха много любезни и ми дадоха нужната ми информация на момента... като работиш с хора, дръж се като човек!
цитирай
2. анонимен - legriv
11.06.2009 14:47
Не мисля, че си много права в оценката си за госпожата от "Връзки с обществеността". Тя е там точно за това - за да говори с външни хора, в частност с клиенти. И едва ли има представа защо сървърът им връща такова съобщение. Освен това, явно проблемът се появява за точно определен маршрут, за който тя няма как да знае ако не получи оплакване - точно както е и станало. И след като IT специалистите са си тръгнали след края на работното време, тя няма как сама да направи каквото и да било по простата причина, че очевидно проблемът е технически. Освен това през цялото време жената се държи изключително любезно и подробно обяснява каквото може. Шапки долу, така и трябва.

Относно служителката на гишето/телефона - 100% съм съгласен. Такива хора трябва да се изпращат на консултации при психолог :)
цитирай
3. koker - Хм
11.06.2009 15:47
Аз пък не мисля, че това е адекватно поведение на служител, който е разбрал, че има някакъв проблем. Професионалният отговор в случая би следвало да е нещо като "Благодарим за сигнала. Ще се опитаме да се справим с проблема възможно най-скоро". Не мога да приема, че в що-годе официална кореспонденция с КЛИЕНТ, професионалист ще си позволи изблици на емоции, както и неадекватно използване на препинателни знаци, като комбинацията от "?!". Отношението на дамата е меко казано като на ощипана румена мома на средата на мегдана.
Колкото до работното време, в бизнес етиката е абсолютно НЕДОПУСТИМО да има оправдания от сорта на "ми, свърши работния ден"- или не се казва, или не пречи!
Амин.
цитирай
4. sis - трябва да се борим с такива неща :)
11.06.2009 16:24
някой ден може и някой да бъде глобен за подобно поведение.

Хубавото е, че дори три пъти са ти отговорили!
..... то има хора, които не знаят какво е бизнес етика, ти искаш да знаят какво е допустимо и какво не!

:):):):)
цитирай
5. julllinkata - Хохохох, черпя те тогава:)
11.06.2009 16:32
http://julllinkata.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/01/03/we-love-bdj-v-snimki.148890

http://lifestyle.ibox.bg/news/id_598072642

Е, кажи ми - на фона на това, не мислиш ли, че имат значителен напредък в ПР отдела? Ммм? Цели 3 отговора и то на човешки език:Р Пожали ги хахах

П.П. Мерси за музикалния поздрав:)
цитирай
6. mamkamu - +
11.06.2009 16:33
Аз лично имах подобна кореспонденция с ЧЕЗ-електро! И получавах подобни безмислени писма!
Питам ги: "защо сте ми сменили електромера, без да ме уведомите", а те ми отговарят: "не сме ви сменяли електромера". Е аз на очите ли си да вярвам или... Шоу :)
цитирай
7. анонимен - И аз в момента се оплаквам от обсл...
11.06.2009 18:45
И аз в момента се оплаквам от обслужването на летище Варна но с нулев резултат :-)
цитирай
8. gamina - оу йе!
12.06.2009 15:29
Стискай палци в неделя да се върнем в София с БДЖ-то, а не да нощуваме на Долно Камарци или Пирдоп... примерно :D
цитирай
9. анонимен - jpiDYeqo
03.07.2011 02:07
Glad I've fnilaly found something I agree with!
цитирай
10. анонимен - oiCYaRCanZkfapMXhsS
03.07.2011 11:52
hMeiKn <a href="http://vwmgjwwlhlyo.com/">vwmgjwwlhlyo</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koker
Категория: Лични дневници
Прочетен: 473724
Постинги: 83
Коментари: 985
Гласове: 3494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031