Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2007 10:22 - Мене ме нема у целата схема!
Автор: koker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2734 Коментари: 10 Гласове:
0



Вцепеняващ ужас! Хиляди псувни! Светкавици в очите! Ако бях куче, и зъби щях да оголя! Гадост и зараза! Смокини (еееех!) и черници! Или с две думи- поправителна сесия… За отявлен мързел като мен, неявяването на всичките (да- 13 на брой) изпити през двата семестъра си е престиж! Е, да, но идва светлия момент да отпочна зубраческа дейност, за да мога да се задържа кацнала на едно дърво (под дърво тук се разбира висшето образование, в частност магистратура, още по-точно в Стопански факултет на СУ). Злобата ми от факта, че ще прекарам целия уикенд потопена в лекции, формули и безсмислия ме кара да се замисля защо, по дявола, ми е нужно това!? Успешно избутах бакалавърска степен в гореспоменатия ВУЗ- държа да отбележа, че всичко беше изключително добре уредено, подредено и заредено! Прекрасни 4 години на неволен гърч и чудесни колеги! И си викам „Абе, аз така, що да не запиша и една магистратурка във фак-а (така де- съкратено си е Стоп. Фак.)- глей к’во е яко”. Речено-сторено! Разгледах програмите и си избрах нововъведената „Икономика на фирмата”- приказка- академичен план слънце! След една година (не)активно обучение в нея, обаче, се появиха следните проблеми (в хронологичен ред):
  1. Забелязвам в програмата си дисциплина „Микроикономика на фирмата”, което по всички азбучни правила си е чиста тавтология! Преглъщаме обидата и тръпнем в очакване да видим „като какво точно ще да р туй жувотно”
  2. Няма да видим! Нямало преподавател (?!). Гледаме безпризорно…Никой не ни иска…Дали пък и те не са се усетили, че такъв предмет няма как да има, поне в условията на нашия свят (на Марс може и в основното им образование още да е заложен). Тук вестоносеца на тази разкъсваща душите ни новина ни успокоява : „Колеги, няма страшно, ще заместим предмета с „Теория на игрите” и понеже вече няколко занятия са минали, няма да ходите на упражнения”. Победоносна физиономия на преподавател- недоумяващ студентски отклик. Глух юмрук на тъп въпрос. „Ама, викам, това не е ли принципно различна материя- едното е икономика, другото статистическа математика”. Отговор: „Колега, нима не знаете, че на нивото до което сте стигнали трябва да сте над тези условни разделения?!”. Млъквам и започвам да се срамувам от себе си. Срамувам се и се страхувам- никак не съм силна по Физика, а както са тръгнали нещата, сигурно ще ми се наложи да ходя на такъв изпит!
  3. Започваме да се мислим за безплътни! Някак не съществуваме. Една от преподавателките ни заявява, че сме ненормални да я питаме какъв ще е формата на изпита, при положение, че тя не ни преподава. Ама, ние, таковата, с хиляди извинения- цял семестър Ви посещаваме лекциите, освен това Ви има в програмата, нали, така, малко, ако би могло…”А-а-а, добре, вика, объркала съм се!”. Влачим нос, отритнати от съдбата…
Това беше само за първия семестър. Втория не ходих! Лекувах се от трайните психични аномалии, породени ми от първия. Мисля да развия кариера в обирането на банки- така и така никой не ме забелязва, да взема да пробвам, а? Ще въвлека и колегите, за да станем Бандата на Мила…или Мила от Стоп Фак… Айде, аз се връщам към Същността на Предприемачеството и връзката му с Цикъла на Кребс… =)


Тагове:   схема,   МЕ,   нема,   мене,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milenkata - хи хи :)
27.08.2007 11:11
амчиииии, токовата.. аз учих за Теория на игрите по турбоневероятната дисциплина 'Конюнктура на международните пазари и ценообразуване'.. в тая дисциплина също научих много за.. /следват фанфари и фойерверки/.. КОНЮНКТУРАТА ПРЕЗ 60-ТЕ!! за това ставаше дума.. но не че учехме историята на нещата, просто учебникът беше стар (е не чак толкова стар, нали, само от преди 40-сетина години, когато, така, между другото, икономическата система е била коренно различна от настоящата, но да не ставаме дребнави).. така че.. алкохола и висшето образование не прощават на никого :):):):)
цитирай
2. koker - =)
27.08.2007 11:39
Е, ти ме биеш по абсурдност! И не е вярно, че алкохола е като образованието...по-скоро е средство, за да се премине храма на поумняването =)
цитирай
3. milenkata - :) така де
27.08.2007 12:03
за това сме съгласни всички - и отрудените кахърни студенчета и горките мили хора академичните преподаватели, които биват забелязани от време на време къркани в гореспоменатия храм :)
цитирай
4. gamina - безумията...
27.08.2007 12:56
И аз си нямах преподаватели по половината предмети още в бакалавърската сепен. А в магистратурата такива абсурдни предмети сме учили, че не знам от кой пръст са си ги смукали: "Глобализация и регионализация на Световното стопанство" - с уговорката, че до дадения момент кьорава икономика не сме учили и това е магистратура PR, идва една бабка говори умни неща, ние я зяпаме като телета. "Европейска интеграция и медии" - чудесно, но освен институциите в ЕС друго не разбрах от това нещо, медиите бяха добре прикрити. Имаше и някакъв предмет за Устойчивото развитие, ама не го помня как се казваше, "Медийна педагогик" и други глупости... измислици-премислици...
цитирай
5. pui - Забележително! :)
27.08.2007 13:11
Нищо ви няма, аз имах цял семестър 1 (един) предмет - Писане на дипломна работа. Все пак не върви някак само 2 семестъра да учим литературна критика и 3-4 свободно избираеми и честно нямащи връзка помежду си дисциплини. Това в СУ пак. Но пък в 4 (или 3 беше) курс имахме Писане на академични текстове, та...Микроикономиката на фирмата ми идва почти нормално:))))
цитирай
6. koker - =)
27.08.2007 13:20
А как ви звучи предмета "Учещата организация", която "учеше" в блокове по 6 часа лекции на седмица...Така и не се изучи пустата му организация! =)
цитирай
7. monnio - аз що ли се излъгах,
28.08.2007 12:34
завърших си 5 годишната тогава магистратурка инак сегашному бакавърлък. рекох не може така с хуманитарно образование, требе си нещо по джиджано - икономика, туй онуй. та записах една магистратурка за неспециалисти пак в същия вуз, в споменатия по горе стоп. (не одете, кат унсс е) фак. та ходих семестър и половина и честно ви казвам - не съм попадал на толкова некомпетентни преподаватели. Давидков и една докторантка, която преподаваше право не ги вклучвам.

вервайте ми, докато следвах навремето ходех по разни лекции на други факултети, дори на такива на ст. фак. ; преди 5-6 години си водих записки на една такава и хванах лектора в 6 неточности! да не казвам какви дивотии се наслушах в дивната ми магистратурка, а за колегите ...

мислех, че хуманитарните факултети са зле. уеуе... а слушащите джаз - сноби. хехеееее... елате в ст. фак. и вижте народа как ходи на лекции със служебна кола и раздава визитки:) ама как ги разпознавам от раз директорите и мениджърите в дирекции с по 1 бр. служители - мениджъра директор:)
цитирай
8. koker - =)
28.08.2007 12:53
Моннио, отчасти си прав. За съжаление в качеството си на обучаващ се в магистратура за неспециалисти не си се докоснал до светилата като Чобанов, Игнатов, Иванов и още "статистико-математици" Те наистина знаят какво правят...Но пак казвам, бакалавърската и магистърската степени в Алма Фака нямат нищо общо! =)
цитирай
9. sowhat - като чета май аз
31.08.2007 10:17
съм най зле от братята си в българия и роднините ни в китай .
юзу не ми призна висшата математетика в пловдивският ,цикълът на кребс ми е като отче наш и ако некой ми каже ква е връзката му с туризма -отивам да се гръмна .
тия дни ще ходя уж на лекции ,които уж почваха от първи но на първи са в отпуска ,май на пети -ама никой не знае ,евентуално на 10 или на 15 -е аз как да си пусна отпуск?
накрай май ще взема твоето решение и няма да ида -ей така -да видим дали пък света ше спре да се върти.
цитирай
10. monnio - koker
31.08.2007 10:49
Хич и не искам да се докосвам до светила на точните науки, аз съм от щастливо завършилите гимназия с 3 по математика. Даскалката ми по физика твърдеше, че ако отбирах и от математика поне малко от мен можело да стане даже физик, щото лесно съм разбирал секфи работи:)

Представяш ли си, че ония дръвник по Микроикономика в ст. фак. на СУ ми заяви- майната им на хуманитарните специалности, гледайки с онзи поглед просещ тупаник. Теглих му и аз една на него. Но не му разказах как съм побеждавал в спорове на икономически теми някои от най-блестящите им студенти, когато още следвахме. Ст. фак. не заслужава да вземе парите ми за магистратура.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koker
Категория: Лични дневници
Прочетен: 474434
Постинги: 83
Коментари: 985
Гласове: 3494
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930